Продавець Склад-магазин одежды для всей семьи Роля розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
229 відгуків
Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення,оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.
Склад-магазин одежды для всей семьи Роля
+380982533713
+380982533713
+380634374020
+380668019478
+380982533713
+380962702122
VIBER

Маленькі хитрощі великих продажів

Маленькі хитрощі великих продажів
Тут Ви знайдете відповідь на питання: що ще можна зробити для того, щоб залучити покупця в свій магазин і збільшити продажі.

10.01.11

Новий рік... Особисто я вважаю, що Новий рік та наступні за ним вихідні дні – найкращий час для підбиття підсумків минулого року і планування задач для виконання в новому році. Ось цим я і займалася в святкові дні. Минулий рік легким однозначно не був, як і для основної маси людей, яка має справу з торгівлею. Ось і довелося, виходячи з вищесказаного, зайнятися впритул роздумами на тему «Як залучити покупця?». Після кількох днів творчих мук, згадала давню істину про те, що «одна голова добре....», і почала вітати своїх колишніх одногрупників — маркетологів з Новим роком. Результати спільних зусиль викладаю тут, сподіваюся вони комусь допоможуть, у себе в магазині я їх вже потихеньку впроваджую. Отже, почнемо.

1. ВИДІЛИТИСЯ НА ТЛІ КОНКУРЕНТІВ.

Як це зробити? Тут необхідно, як мінімум вивіска з назвою магазину, і тоді вже підвищується ймовірність того, що одна матуся, розповідаючи про інший вдалої купівлі, буде описувати не магазинчик де посеред ринку, а саме Ваш магазин, який люди будуть дізнаватися по назві. Також потрібно враховувати той момент, що людина, яка вчинила у Вас першу покупку, може просто не запам'ятати, де саме він купував. Варіант «десь там біля чого-то» нам з Вами ніяк не підходить. Значить потрібно, щоб Вас запам'ятали. Крім ввічливих продавців, йому в цьому може допомогти сама атмосфера в магазині, наприклад: ненав'язлива приглушена музика (дитячі пісеньки як варіант), купон зі знижкою на наступну покупку, надувна кулька для дитини з логотипом магазину, словом все, що підкаже Вам фантазія спільно з матеріальними можливостями. Мета – Вас повинні запам'ятати.

2. ЗАЛУЧИТИ НОВИХ ПОКУПЦІВ.

Реклама — двигун торгівлі. Як би скептично Ви не ставилися до цієї істини, але ж не дарма світові бренди витрачають більше 30% прибутку на рекламу — і це факт. Вивіска у нас вже є, йдемо далі, поступово охоплюючи нашу цільову аудиторію (молодих батьків). Наша мета — повідомити їм про те, що поруч є чудовий магазин, в якому вони можуть купувати одяг для дітей. Найпростіший спосіб зробити це — роздача листівок, на ігрових майданчиках, де люблять збиратися матусі з колясками, біля дитячих садків (вранці і ввечері), ну і нарешті дитяча поліклініка — місце де бувають абсолютно всі батьки Вашого району.

3. ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧА.

Це вже коли покупець прийшов до Вас в магазин. Тут основне навантаження лягає на Ваших вихованих, навчених, привітних продавців. Тільки вони все, що Ви змогли придумати в пункті 1, де ми виділялися серед конкурентів, формують враження покупця про Вашому магазині. Від Вас залежать тільки дві складові: асортимент + ціна.

4. СТИМУЛЮВАННЯ ПОВТОРНОЇ ПОКУПКИ.

У цьому пункті знову відкривається простір для польоту Вашої фантазії. Зробіть так, що б покупець захотів знову і знову приходити до Вас. Надрукуйте купони зі знижкою на наступну покупку, розробіть дисконтну програму, працюйте під замовлення — словом всі методи хороші. До речі, про роботу «під замовлення»: багато боятися що покупець замовить річ а потім не прийде. А Ви передоплату брати пробували? Невелику 10-20 гривень, чисто символічно для того, щоб «прив'язати» до себе людину, і повірте, всі Ваші замовлення будуть забирати вчасно. Головне завдання — зробити так що б наступного разу, коли покупцеві буде щось потрібно, він повернувся до Вас, при цьому не роздумуючи: «ДЕ КУПИТИ?»

Ось, в принципі, і все, у що вилилися мої роздуми спільно з порадами друзів. У підсумку це нам дозволить: залучити нових покупців, збільшити впізнаваність магазину та відповідно збільшити прибуток. Можна додати ще тільки один момент, на якому будуються 95%– вдалих рішень в рекламі і маркетингу: НЕ БІЙТЕСЯ БУТИ ОРИГІНАЛЬНИМИ!! Чим оригінальніше буде Ваше рішення, тим більше воно запам'ятається. Вітаю Вас з Новим роком! Успіхів Вам та процвітання в цьому році.

Інші статті