Продавець Склад-магазин одежды для всей семьи Роля розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
229 відгуків
Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення,оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.
Склад-магазин одежды для всей семьи Роля
+380982533713
+380982533713
+380634374020
+380668019478
+380982533713
+380962702122
VIBER

Психологія реклами

Психологія реклами
У цій статті описані основні види, принципи реклами, а також рекомендації щодо оптимізації рекламних повідомлень.

03.08.11

І так, розглянемо деякі психологічні чинники впливу на клієнтів з допомогою рекламних повідомлень, а також реакції людей на рекламу. Ми спробуємо дати поради щодо того, як правильно створювати рекламні повідомлення, щоб заволодіти увагою і хорошим розташуванням клієнта до вашого продукту.

Зовсім необов'язково, щоб рекламна продукція викликала необхідність зробити покупку в даний момент. Розумно дати інформацію для користування в майбутньому, при цьому пасивному пошуку клієнтів ми готуємо їх до того моменту, коли вони будуть готові робити покупки. Люди самі не усвідомлено оцінюють один одного за їх обізнаності про корисність товарів, а також ціни. Кожна людина хоче бути добре поінформованим покупцем у повсякденному житті.

Природно, що люди психологічно більше готові до сприйняття підтримуючої інформації. Саме тому вони часто просто ігнорують спростовує або суперечить їхнім поглядам інформаційну рекламу.

Привернути увагу до реклами можна різними методами.

Цьому можуть сприяти розмір і яскравість оголошення. Число людей, які читають рекламні повідомлення, зростає із збільшенням їх розміру. Аналіз числа читачів рекламних повідомлень показало, що якщо реклама займає всю сторінку і виконана в чотирьох кольорах (в поліграфії різні поєднання чотирьох основних фарб – блакитної, пурпурової, жовтої та чорної дають повну гаму кольорів), то її читає на 85% людей більше порівняно з тією рекламою, яка займає половину сторінки і також є чотириколірної.

«Кричуща» реклама більше привертає увагу, ніж спокійна. Розташування також привертає увагу. Ліва сторона сторінки і верхня половина трохи менше привертає уваги з-за вкоріненою звичкою до читання. Однією з найбільш вдалих сторінок в журналах для розміщення реклами є четверта – п'ята сторінка такі повідомлення читають на 65% більше людей порівняно з рекламою, вміщеній в середині журналу Реклама, поміщена на другій і третій сторінках журналу, привертає увагу читачів приблизно на 30% більше.

Характер інформації в оголошеннях повинен бути «яскравим» для завоювання уваги: інформація має бути, скоріше конкретної, а не абстрактної, образної, емоційної. Також повідомлення повинно детально описувати об'єкти, дії, очікувані результати в конкретній обстановці. Реклама використовує точні вирази, конкретні, спеціальні терміни, приверне більше уваги (і буде більш впливовою у формуванні суджень щодо якості продукції), у порівнянні з іншою, використовує заяложених кліше і абстрактні фрази. Однак для того, щоб повідомлення було саме по собі яскравим, важливо не просто подати його відповідним чином, але і піднести правдиву інформацію: помітна, але не відповідає реальності інформація, що може спочатку привернути увагу, але не отримати подальшого розвитку, а тому вона ніяк не вплине на ваші продажі.

Спостереження показує що легкі варіації рекламного звернення привертають більше уваги, ніж повторення його в незмінному вигляді, найкращий ефект досягається, коли вони істотно відрізняються: це різномаїття може надалі викликати безліч асоціацій,
пов'язаних з рекламованим виробом, відновлюючи в пам'яті його назву, в результаті вона легше запам'ятовується і, отже, більше продається.

Основні принципи правильного рекламного повідомлення:

-правдоподібність;
– повинно викликати позитивні, приємні почуття;
– використання відомих особистостей;
– використання гумору;
-використання персонажів реклами, подібних представникам цільової аудиторії;
-має містити корисну інформацію, але не в такому обсязі, щоб викликати нудьгу;
-розміщено в такому засобі інформації, яка подобається саме по собі.

**Принципи створення друкованої реклами**

Для друкованої реклами одним з ключових елементів є заголовок, який повинен зацікавити потенційного читача далі і залучити його або її до основного тексту реклами, пропонуючи нагороду за прочитання. Це – найкраще, що може бути досягнуто з допомогою заголовка, націленого на особисту зацікавленість читача (наприклад, пропонуючи йому безкоштовну інформацію, що містить новину, пропонує новий погляд на відомі речі або викликає цікавість (наприклад, задаючи іронічні питання). Згадки в заголовку назви марки також сприяє залученню уваги.

Оскільки більшість людей при читанні друкованої реклами ніколи не йдуть далі заголовка, надзвичайно важливо, щоб заголовок і зображення так добре взаємно доповнювалися і так невимушено «розповідали історію», що читач, ледве глянув на заголовок зображення, міг «прийняти повідомлення», не прочитавши жодного слова з основного тексту реклами. Сам текст повідомлення повинен відповідати темі заголовка, а також бути читабельним і цікавим.
І ще одне, дуже важливе: інформація запам'ятовується краще, якщо при її поданні використовуються як вербальні, так і візуальні засоби (наприклад: зображення природи, щоб підкреслити натуральність продукту), ніж у випадку, коли вона намагається розповісти про основні властивості продукту, за допомогою одних тільки слів.

**Принципи реклами на радіо*

Для реклами на радіо основною проблемою зазвичай є написання такого тексту яке створить картину в уяві слухача. Реклама на радіо повинна залучити слухача, чим би він не був зайнятий під час трансляції, в уявну ситуацію з допомогою голосу, звукових ефектів, гумору, музики. Давно помічено що звукові ефекти підсилюють вплив уявних образів. Хоча іноді звукові ефекти можуть відволікати від суті реклами, але зазвичай створювані ними образи посилюють її привабливість, а також запам'ятовування і впізнавання рекламних тверджень.
Як правило, в радіо-реклами також важливо якомога раніше і частіше називати марку товару і основні вигоди від його придбання. Зазвичай по радіо сприймаються короткі слова і короткі фрази.

**Принципи зовнішньої реклами**

Для рекламних оголошень на вулиці, в яких повідомлення повинно передаватися за кілька секунд, текст і візуальна інформація (наприклад, фото великого формату) повинні бути надзвичайно короткими, простими, переконливими і зрозумілими – немає часу для витонченості! Вулична реклама більше запам'ятовується, якщо вона складається всього з декількох слів, зроблена чітко і знаходиться на правій стороні автомагістралі, а не на лівій (по напрямку руху автомобіля з боку водія).

**Принципи складання рекламних оголошень на місці продажу**

Реклама на місці продажу має, як правило, містити подробиці про пропоновані товари (точні розміри, кольори та ціни), щоб стимулювати споживача до негайної купівлі. Крім того, така реклама повинна бути створена в стилі, відповідному іміджу магазину (і намагатися підтримувати його).

**Реклама — двигун торгівлі, але, як і будь-який механізм, вона вимагає великих витрат творчих сил і засобів, щоб двигун працював без збоїв і на повну потужність.**

Вдалих продажів!

Інші статті